26 APRIL

Idag vill jag börja med att gratta mina kära vänner till erat nya tillskott i familjen!, så söt! =]
Idag har jag varit på stan med min kära underbart fina familj! Älskar er så mycket!!, snyggaste killen, finaste och sötaste barnen! Jag är lyckligt lottad!.
Jag hittade 2 linnen, ett svart och ett vitt, ett linne med fransar, ett par svarta leggings, pilotsolglasögon, och sedan var jag även en sväng på twilfit och köpte mig ett sett. bekväm och riktigt snygg bh och trosa! Nöjd =]
Sedan vart det även en sväng till Biltema där vi köpte en eldriven fyrhjuling till max, han vart så glad så!
 
Och så vart det en tur till styrstad och nu sitter jag hemma framför datorn och skriver, blir snart Sims ;]
 
Eldrivna fyrhjulingen
 
BH och trosa från Twilfit
 
Leggings, linnen och solglasögon från H&M
 
Anna
2015-04-26 @ 21:55:05
URL: http://lifebyanianas.blogg.se

Nåt till kryssningen eller? :)

Svar: Hihi Aa för tillfället ska jag ha legginsen och ett linne plus franslinnet.
Emma Elisabeth Nilsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
.comment-avatar{ float: left; margin-left: 0px; border-left: 2px solid #fff; border-top: 2px solid #fff; border-right: 2px solid #fff; border-bottom: 2px solid #fff; -moz-box-shadow:1px 1px 1px #888; box-shadow: 1px 1px 3px #888; padding: 0px 0px 0px 0px; text-align: left; margin-bottom: 10px; margin-right: 10px; margin-top: -3px; }